miercuri, 9 septembrie 2015

Icoane pe lemn

Prima icoana am realizat-o in clasa a IV-a. Am pictat, in acuarele, un inger. Un desen de copil, facut cu mare drag. Din pacate, nu am pastrat-o dar imi aduc aminte cat de mult mi-a placut.

Apoi, prin liceu am fost invitata la o colega de clasa care cunostea arta icoanei pe lemn. Ne-am strans trei colege si am pictat. Acum imi dau seama ca aceea activitate a fost o forma initiala de atelier de lucru , atat de cunoscuta azi. Eu am pictat o icoana cu  Fecioara Maria si Pruncul. Colega mea m-a ajutat sa-i pun si foita de aur.

Am fost tare mandra de acea opera si o pastrez si azi, cu mare drag, in casa parintilor. Ulterior am descoperit ca imi place foarte mult acest stil si am mai facut cateva icoane. Aproape pe toate le-am facut cadou.

Iata mai jos cateva dintre ele.

Prima este cea cu foita de aur, cea mai draga mie.

Fecioara cu Pruncul - cu foita de aur

Fecioara cu Pruncul - daruita unui professor

Iisus Hristos - daruita Alinei 

Fecioara indurerata

Fecioara cu Pruncul - daruita socrilor mei cu ocazia aniversarii nuntii de aur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu