luni, 3 august 2015

Incercarea moarte n-are!

Acum multi ani, sa tot fie vreo zece, am vazut un anunt pe Ejobs pentru illustrator desene de copii. Si am zis hai sa aplic. Dupa cum v-ati dat seama din titlu, am ramas  doar cu aplicatul dar si cu patru desene care, surprinzator, le-am pastrat. Spun surprinzator deoarece din pacate multe dintre desene le-am ratacit, pierdut etc.

Ma bucur ca astea s-au incapatanat sa ramana alaturi de mine!

Iata-le:


Cuburile

Salutul
 

Sport de iarna


Urmarire

2 comentarii:

  1. Raluca, aceste desene or fi ramas ele alaturi de tine cu un rost ;) Mult spor si succes pe mai departe in acest frumos demers :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate asta era rostul: sa apara peste ani pe blogul meu!Multumesc pentru sustinere!(ca intotdeauna, de altfel...)

      Ștergere